VENDÉGEINK ÁLTAL GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Az alábbi oldalon igyekeztünk összegyűjteni azon Vendégeink által ismételt kérdéseket, amelyek megválaszolásával hozzájárulhatunk ahhoz, hogy az Ön tartózkodása zavartalan és emlékezetes legyen szállodánkban.

Magyarország, Szolnok (5000) Magyar út 23 Semiramis Business Hotel

Tervezze meg útvonalát a Google Térképen >>

Szállodánk recepciója hétfőtől vasárnapig, a nap 24 órájában az Ön rendelkezésére áll. Előfordul, hogy kollégánk intézkedés, vagy feladatvégzés céljából elhagyja a pultot, ez esetben néhány perc szíves türelmét kérjük!

Igen van. A szálloda udvarának egy része parkoló amely zárt (de nem fedett) terület. A parkolás díja: 4 EUR vagy 1.300,-HUF / éjszaka / jármű.

A szálloda utcájában és környékén szintén lehet parkolni, ott hétköznap 8-18 között díjköteles a parkolás. (250 HUF/óra)

A parkolással kapcsolatban kérjük, hogy a recepcióssal egyeztessen. Alapvetően érkezési sorrendben lehet elfoglalni a parkolóhelyeket de lehetőség van előre is parkolóhelyet foglalni.

(Vasárnap 13:00-15:00 között viszont úttakarítás miatt tilos az utcában parkolni.)

Szállodánk nem tud fogadni kisállatokat.

Érkezéskor a recepciós felszolgálja Önnek az üdvözlőitalt és végigvezeti Önt a bejelentkeztetés folyamatán. Kérjük ebben az együttműködését.
A bejelentkezéshez szükséges kötelező feltételek:
– Rendelkezzen visszaigazolt előzetes vagy helyszíni foglalással konkrét időszakra.
– Betöltött 18. életév vagy együtt utazó, vér szerinti rokon kísérő.
– Érvényes személyi okmányok.
– A regisztrációhoz szükséges információk átadása, és a regisztrációban való együttműködés az Ön részéről is.
– A szállásdíj rendezése.

A bejelentkezés során a recepciós kolléga valóban több adatot fog rögzíteni, valamint meg kell győződnie az Ön személyazonosságáról is.

  • Minden jogkövető magyarországi szálloda törvényi kötelezettsége adatokat nyilvántartani és továbbítani egy zárt on-line rendszerben, meghatározott állami szervek számára.
  • A szálloda épületébe belépésre jogosultságot kapó személyeket be kell azonosítanunk és nyilván kell tartanunk. Ez az Ön, a mi, és a létesítmény biztonságát is szolgáló protokoll része.
  • Az Önnek kiállított számlához ugyancsak szükségünk van adatokra.
  • Bizonyos esetekben el kell tudnunk érni önt, rendszerint az Ön érdekében (például fontos üzenet továbbításakor).

Egy biztos: fölöslegesen nem kérünk és nem tárolunk információkat Önről! Harmadik félnek a kötelező állami adatszolgáltatások kivételével nem adjuk át az adatait. Tartózkodása alatt sem fogjuk Önt feleslegesen zavarni, kizárólag abban az esetben, ha ez elengedhetetlenül szükséges. Egyetlen biztos megkeresést várhat a szállodából való távozás után, melynek során arra kérjük majd, hogy ossza meg a véleményét velünk a szolgáltatásainkról. Egyetlen egyszer.

Kérjük tehát, hogy segítse együttműködésével a munkánkat.  A recepciós adminisztrál, ami alatt Ön elfogyasztja az Üdvözlő italt.

A teljes procedúra körülbelül három percet vesz igénybe, mely idő alatt Ön kényelmesen el tudja fogyasztani üdvözlőitalát!
Ez azonban semmiféleképpen nem igazoltatás! Amikor egy állami szerv tagja igazoltat, ott Ön köteles annak alá vetni magát! Itt a szállodában ezt az eljárást megtagadhatja! Ebben az esetben a szállást ugyan nem veheti igénybe, viszont semmilyen más következménye nincs, tiszteletben tartjuk ezt a döntését! Ez esetben a szállásdíj az érkezés napján történő lemondás feltételei szerint rendezendő.

A szállodánkba történő legkorábbi bejelentkezés az érkezés napján 14:00-tól lehetséges. Ön ezt követően bármikor érkezhet, a recepció 0-24 órában üzemel. Fontos tudni, hogy ha éjfélig nem érkezik meg, vagy nincs információnk arról, hogy éjféli utáni bejelentkezést kér, akkor jogosultak vagyunk törölni a foglalását. Érdemes tehát akár az érkezés napján értesíteni minket, amennyiben késő éjjeli bejelentkezést tervez.

Szállodánk elérhetőségei:

E-mail: info@semiramishotel.hu

Telefon: +36 70 396 6910

Amennyiben ilyen igény felmerül az Ön részéről, amint lehet, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi azon leszünk, hogy megoldjuk kérését! Adott helyzettől függően ennek felára lehet, 0 – 30 EUR közötti összegben, de a pontos árról az egyeztetés során információt adunk. A korai bejelentkezés elméleti időszaka 11:00 – 14:00.
Ha előzetes egyeztetés nélkül érkezne korábban, akkor is próbáljuk megoldani a szobája rendelkezésre bocsátását, de a szűkebb intézkedési idő miatt ez sajnos nem mindig sikerül. Köszönjük ezzel kapcsolatos megértését!

Abban az esetben, ha már bejelentkezett a szállodába, akkor megkapta a főbejárati ajtó kódját, azzal tud bejönni. Ha még nem jelentkezett be, akkor kérjük várjon, a recepciós 14:00 után maximum 3 percre hagyhatja el a pultot.

A szálloda földszintjén üzemelő bárunk a nap 24 órájában az Ön rendelkezésére áll. Bejelentkezéskor itt tudja elfogyasztani az üdvözlő italt is, amire szállodánk vendége!
A bárban Ön és az Önhöz látogatóba érkező vendég fogyaszthat. Itt belsőséges körülmények között tudja megbeszéléseit lebonyolítani.

A szálloda teljes területén díjmentes, nagy sebességű vezeték nélküli internetszolgáltatás áll Vendégeink rendelkezésére. A bejelentkezéskor megkapott jelszó segítségével be tud jelentkezni a rendszerbe, melyet követően a szálloda egész területén használhatja az internetet.

A szállodában a WIFI rendelkezésre állása évi 99,99%. Abban az esetben, ha az Ön készülékeivel nem jön létre a kapcsolat, forduljon recepciós kollégánkhoz. Megkeressük, hol és milyen beállítás lehet felelős a problémáért.

A szobák tűzvédelmi főkapcsolóval vannak felszerelve. Ezt a kapcsolót a szobába belépve az ajtó mellett találja meg. A szobakulcson található kártya bedugásával tudja aktiválni az áramellátást a szobában.
Ha ezután sem észlel elektromosságot, kérjük jelezze a recepción! Valószínűleg csak egy biztonsági relé reagált túl egy eseményt, mely néha előfordul.

A reggeli elfogyasztására reggel 6:45-től 9:45- ig van lehetőség. A reggeliző helyiség a szálloda földszintjén, a recepció mellett található, ahol az üdvözlőitalt is elfogyasztotta.

Ebben az esetben sem marad reggeli nélkül. 6:30 -tól már 90% ban kint vannak a reggelihez tartozó ételek és italok a pulton. Amennyiben még korábban kell távoznia, kérem jelezze azt a recepción legkésőbb előző este 18:30 ig, vagy bejelentkezéskor. Ebben az esetben reggeli csomagot fog kapni távozásakor. FONTOS! Reggeli csomagot kizárólag akkor tudunk biztostani, ha ehhez kapcsolódó igényét előző este jelzi a recepción!

Nálunk tartózkodása alatt törekszünk arra, hogy naponta takarítsuk szobáját. Azon a napon (Akár minden nap!), amikor azt kívánja, hogy biztosan takarítsunk, kérem tegye ki a „TAKARÍTÁST KÉREK” táblát legkésőbb 10:00 óráig a szobája külső kilincsére. Ebben az esetben mindenképpen lesz takarítás. A házban a takarítás 8:00 -14:00 óra közötti időszakban történik. A szobalányok kizárólag abban az esetben léphetnek be a szobába, ha a szobában nem tartózkodik vendég és le van adva a szobakulcs. Ellenkező esetben TILOS belépniük!

A szálloda épületét minden esetben el tudja hagyni! Bármikor kisétálhat a főbejáraton.

IGEN, Ön minden esetben és minden olyan szolgáltatásért nyomtatott számlát kap, amiért díjat számolunk fel! Ezt az Ön által megadott számlázási címre állítjuk ki. Ha nem ad meg ilyet, akkor az Ön nevére és címére állítjuk ki, amit a regisztráció során rögzítettünk. Igény esetén e-mailben is kiküldjük Önnek a számlát.

Bármikor, hiszen recepciónk a nap 24 órájában elérhető! Ha van rá lehetősége, kérjük jelezze előre, hogy mikor tervezi a kijelentkezést. Ha fel tudjunk rá készülni, gyorsabb lesz a kijelentkezés adminisztrációja.

Kérjük, hogy a távozás napján délelőtt 11:00-ig legyen szíves elhagyni szobáját.

Amennyiben ilyen igény felmerül az Ön részéről, amint lehet jelezze a recepción, és azon leszünk, hogy megoldjuk! Adott helyzettől függően ennek felára lehet, 0-30 EUR összegben, de erről az egyeztetés során konkrét árat adunk. A késői kijelentkezés elméleti időszaka 11:00 – 14:00 óra, ezt követően a következő éjszaka kerül felszámításra.
FONTOS! A 11:30 utáni kijelentkezést mindenképpen egyeztetni kell a recepción! Előfordulhat, hogy még felár ellenében sem tudjuk biztosítani ezt a lehetőséget!

Elsősorban recepciós kollégánk fog segíteni Önnek, hiszen Ő van a legtöbb információ birtokában. Amennyiben szükséges, az Ő feladata a szálloda többi munkatársát bevonni a kérése/problémája megoldásba. A szállodában a nap 24 órájában legalább egy recepciós szolgálatban van és az épületben tartózkodik.

Kérdését felteheti érkezés előtt, az alábbi elérhetőségek bármelyikén is:

E-mail: info@semiramishotel.hu

Telefon: +36 70 396 6910